Konto Free vs. Pro

Opublikowane: 2 grudnia, 2024

AlleSpark to zaawansowane narzędzie dla sprzedawców Allegro. Aplikacja jest dostępna dla każdego w dwóch różnych wersjach:

Konto FREE w AlleSpark zakładane jest automatycznie przy rejestracji i jest bezpłatne.
– Konto PRO to płatna, zaawansowana wersja, którą można aktywować po umówieniu demo na stronie cennika lub kontaktując się z nami przez live chat.

Zastanawiasz się, która opcja będzie dla Ciebie najlepsza? Sprawdźmy to razem!

Z tego samouczka dowiesz się:

  • Jakie funkcjonalności ma konto FREE AlleSpark
  • Jakie funkcjonalności ma konto PRO AlleSpark
  • Gdzie znaleźć wszystkie kolumny danych i móc je swobodnie edytować

Obejrzyj tutorial video AlleSpark: Konto Free vs. Pro

Jakie narzędzia i wskaźniki są dostępne na koncie FREE?

W ramach konta FREE AlleSpark dostępne są następujące narzędzia:

  1. Autoresponder” do automatycznych odpowiedzi na wiadomości i dyskusje,
  2. Możliwość wprowadzenia kosztów Allegro Ads oraz ręcznego dodania “cen zakupu”,
  3. Dostęp do modułu “Allegro Rentowność”, który umożliwia analizę wyników na poziomie:
  • ofert,
  • kategorii,
  • całego konta sprzedażowego

Ponadto, masz możliwość analizować dane z ostatnich 31 dni. Wersja ta jest dedykowana dla kont do 5000 ofert.  Zyskasz dostęp do kolumn danych Basic, które pozwalają na szczegółową analizę następujących wskaźników:

  • Przychód i suma kosztów,
  • Cena zakupu (na poziomie produktu),
  • Koszty Allegro Ads i koszty zakupowe,
  • Rentowność (K/P) w różnych wariantach:
    – K/P bez Ads,
    – K/P Allegro,
    – K/P z kosztami zakupu,
  • Zysk Allegro oraz zysk całkowity

Co zyskasz wybierając konto PRO? 

Będziesz mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności konta FREE AlleSpark, a ponadto zyskasz możliwość:

  1. Masowej edycji cen” oraz “tworzenia własnych grup” produktów,
  2. Filtrowania danych w ujęciu dziennym, tygodniowym oraz miesięcznym,
  3. Analizowania danych z ostatnich 6 miesięcy.

Oprócz dostępu do kolumn danych BASIC zyskasz również rozszerzone funkcje analityczne:

  1. Kolumna danych Przychody+
  • Przychód z reklam (Ads) – kwota + %,
  • Przychód organiczny – kwota + %,
  • Przychód z dostaw (na poziomie całego konta),
  • Analiza zwrotów oraz anulowanych transakcji.


2. Kolumna danych Wysyłki

  • Liczba sprzedanych produktów w ramach programu SMART.


3. Kolumna danych Koszty+

  • Szczegółowe koszty Allegro bez uwzględnienia dostaw,
  • Koszty związane z dostawami,
  • Rozbicie kosztów na szczegółowe kategorie, takie jak: monety, wyróżnienia, prowizje i wiele innych.

4. Kolumny danych Extras

  • Średnia cena sprzedaży
  • Ilość sprzedanych sztuk

Wybierz opcję, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom, i zacznij korzystać już teraz!