Czy wiesz, że niemal 90% kupujących online uważa, że opis oferty ma przeważający wpływ na ich decyzje? To siła, której nie można ignorować! Aby pomóc Ci wykorzystać maksymalny potencjał swojego asortymentu, nasza Senior Copywriter, Marcelina Jułkowska, zawarła swoją wiedzę i wieloletnie doświadczenie na 50 stronach e-booka. Czytając go, dowiesz się:
O ile kampanie Allegro Ads faktycznie sprawiają, że potencjalni kupujący częściej
klikają w daną ofertę, a grafiki produktowe zatrzymują ich na aukcji, o tyle o
sprzedaży w największej mierze decyduje opis. Znaczenie tekstu ofertowego
zwiększa się proporcjonalnie do ceny produktu. Dzieje się tak, gdyż zakup
kosztownego przedmiotu zwykle wiąże się z koniecznością poświęcenia większej
ilości czasu na analizę jego cech.
Tym samym, odpowiednio perswazyjna treść, która w jasny sposób prezentuje
zalety produktu, istotnie przyspiesza proces podejmowania pozytywnej decyzji
konsumenckiej. Co więcej, w wielu przypadkach jest w stanie wywołać
spontaniczną potrzebę zakupową – nawet, gdy klient pierwotnie wcale jej nie
odczuwał.
W tekstach produktowych tkwi ogromna siła, dlatego po prostu nie możesz sobie pozwolić na ich zaniedbywanie! Atrakcyjny opis pozwoli Ci nie tylko zwiększyć swoją sprzedaż na Allegro, ale także przełoży się na długofalowy rozwój sklepu oraz marki. To ogromna szansa dla Twojego biznesu!
Skorzystaj z naszego newslettera!
Dzięki niemu nie ominie Cię żadna informacja, która mogłaby usprawnić funkcjonowanie Twojego sklepu.