hero image

E-book

Analiza sprzedaży na Allegro dla sprytnych

Autor: Oskar Hertman

Format: PDF

Data wydania: 13.12.2024

Liczba stron: 78

Cena: 119,99 zł

KUP TERAZ

Możesz dostać ten e-book jako gratis, jeżeli zdecydujesz się wykupić pakiet PRO AlleSpark. Sprawdź co zyskasz!

UMÓW SIĘ NA DEMO

Opis:

Pierwszy podręcznik, który nauczy Cię, jak zwiększyć czysty zysk!

Żeby zyskać umiejętność optymalizacji rentowności firmy i dostrzegania szans na szybki wzrost nie potrzebujesz miesięcy praktyki. Wystarczy godzina poświęcona na dokładne przeczytanie ze zrozumieniem tego, co napisał Oskar Hertman, CEO AlleSpark i najlepszej jakościowo agencji Allegro Ads 2024, Pirk Spark.

 

Gdy zrozumiesz z czego korzystać i na co patrzeć, przestanie mieć znaczenie czy z natury masz umysł ścisły czy humanistyczny – analizę sprzedaży na Allegro może dobrze zrobić każdy!

 

Dzięki temu e-bookowi:

  • Zrozumiesz koszty na Allegro, żeby 1 plus 1 nie dało Ci więcej niż 2
  • Poznasz pułapki patrzenia na koszty i przychody, których należy się wystrzegać
  • Dowiesz się, jakie są najlepsze parametry do analizowania sprzedaży na Allegro  
  • Nauczysz się na HOT przykładach jak pracować na liczbach w praktyce 

Wstęp do Analizy sprzedaży na Allegro dla sprytnych

Kilka słów wstępu od autora

“Napisanie przeze mnie tego podręcznika oznacza tylko jedno – koniec laby. Czas wziąć się na poważnie za analitykę! Niewiele osób lubi pracować na liczbach, ale absolutnie wszyscy lubią dobrze zarabiać. Ruszamy zatem na spotkanie z przeznaczeniem zapisanym w twardych parametrach.

 

Zaczniemy od mocnych podstaw, czyli zaznajomienia Cię ze strukturą kosztów na Allegro, żebyś lepiej zrozumiał, Drogi Czytelniku, za co dokładnie płacisz na Allegro i kiedy. Z tego punktu przejdziemy do pułapek patrzenia na wyniki Twojego konta sprzedażowego po to, abyś zauważył, że niektóre dobrze znane Ci liczby mogą wprowadzać w błąd. Kiedy już sobie to uświadomisz, nauczę Cię, jak prawidłowo myśleć o Twoim zysku i jak rozdzielać koszty, aby patrzeć na nie z rzeczywiście przydatnej perspektywy – nie jak na liczby, które tylko informują, ale na liczby, z którymi możesz sporo zrobić, żeby zwiększyć swoją rentowność.

 

W kolejnych rozdziałach zacznie się robić naprawdę ciekawie. Opowiem Ci, w jaki sposób optymalizujemy rentowność kont sprzedażowych w mojej agencji marketplace Allegro Pirk Spark (Klienci zawsze chcą skalowania sprzedaży przy jednoczesnym pilnowaniu rentownego K/P – stosunku kosztów do przychodów –,  stąd podczas wielu lat pracy przerobiłem setki strategii i już wiem, które są najlepsze). Przedstawię Ci też narzędzie AlleSpark, które stworzyłem po to, aby tę pracę ułatwić i przyspieszyć. Jest ono dostępne dla Ciebie online – być może zaczniesz po nie sięgać jak po swój ulubiony serial. Prawdopodobnie przekonają Cię do tego konkretne case studies ukazujące, w jaki sposób optymalizować sprzedaż na Allegro przy wykorzystaniu Raportów Allegro Rentowności ofert i kategorii dostępnych właśnie w AlleSpark. No, chyba że uznasz, iż jednak wolisz robić to wszystko ręcznie w pliku Excel – tak też możesz, skoro masz czas.

 

Czy coś jeszcze powinienem dodać, żeby zachęcić Cię do tego, aby ten e-book nie trafił w folder o nazwie „do przeczytania kiedyś, a nie teraz”? 

 

Trzy bulletpointy, które tworzą małą-wielką prawdę:

 

  • Żeby zyskać lepszą umiejętność optymalizacji rentowności firmy na Allegro i dostrzegania szans na szybki wzrost, nie potrzebujesz miesięcy praktyki.

 

  • Wystarczy godzina na dokładne przeczytanie ze zrozumieniem tego, co napisałem w tym podręczniku oraz dwie-trzy godziny pracy z narzędziem AlleSpark, żeby się go dobrze nauczyć.

 

  • Gdy zrozumiesz, z czego korzystać i na co patrzeć, przestanie mieć znaczenie, czy z natury posiadasz umysł ścisły, czy humanistyczny – analizę sprzedaży na Allegro może dobrze wykonać każdy!

 

Chcesz zarabiać na Allegro więcej, szybciej i łatwiej?

Zaczynajmy!”

 

Oskar Hertman

CEO AlleSpark & agencji Pirk Spark

box

Chcesz być na bieżąco z newsami ?

Skorzystaj z naszego newslettera!
Dzięki niemu nie ominie Cię żadna informacja, która mogłaby usprawnić funkcjonowanie Twojego sklepu.